FAQ
Hvordan opretter jeg en reklamation?
Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet.
Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.
Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer kontakt venligst Kundeservice på telefon +45 123038 eller mail:info@tiffany.dk
Hvordan returnerer jeg en vare?
Tiffany.dk yder 30 dages fuld returret gældende fra den dag, du modtager dine varer. Varerne skal returneres ubrugte og i samme stand som ved modtagelsen. Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre købsbeløbet til din konto. Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort, som varerne er blevet købt med. Dette er for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort. Husk at vedlægge registrerings- og kontonummer til evt. bankoverførsel. Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for at varen er afsendt. Returnering af varer er for egen regning.
Hvordan bytter jeg min vare til noget andet?
Vi bytter gerne til en anden størrelse eller farve. Ønsker du at bytte din vare kan du blot afkrydse på den vedlagte ombytningsseddel.
Jeg har modtaget en forkert vare?
Vi bestræber os på at levere som bestilt. I tilfælde af fejl kontakt da venligst info@tiffany.dk eller ring på tlf. +45 98 12 30 80, og vi vil sende dig en returlabel, så varen kan returneres fragtfrit. Venligst oplys navn, adresse samt ordrenr. ved al henvendelse.
Når vi modtager varen retur, sender vi dig den korrekte vare, såfremt varen er på lager. Skulle varen være udsolgt, fører vi købsbeløbet retur på din konto.
Hvor lang leveringstid har i?
Hos Tiffany bestræber vi os på at levere din pakke hurtigst muligt. Vi bestræber os på, hvis muligt, at afsende din pakke samme dag, som den bestilles. Dette er muligt, hvis din ordre aflægges inden kl 14.30, hvor GLS afhenter pakker hos os. Der kan selvfølgelig være perioder, hvor vi har mere travlt end normalt, og din pakke derfor først kommer afsted dagen efter. Hos Tiffany har vi en leveringstid på 1-3 hverdage.
Jeg har mistet mine retur dokumenter
Har du handlet på Tiffany.dk og ønsker at returnere en vare, men ikke kan finde din faktura, kan du altid ringe til os eller skrive en mail, og vi vil prøve at hjælpe dig på bedst mulig vis. Vi kan som regel altid slå dit navn eller e-mail op i systemet og dermed finde din faktura på den måde.
Ring til os: +45 98123038
Skriv til os: info@tiffnay.dk
Kan jeg returnere forskellige ordrer i samme pakke?
Har du bestilt en eller flere varer over flere omgange, og ønsker at returnere flere varer fra forskellige ordrebekræftelser, kan dette godt lade sig gøre. Det er dog MEGET vigtigt, at du i pakken, som sendes til os, vedlægger alle fakturaer fra dine køb, så vi kan behandle din returning bedst muligt.
Kan man bytte udsalgsvarer?
Tiffany.dk yder 30 dages fuld returret – også på udsalgsvarer - gældende fra den dag du modtager dine varer. Varerne skal returneres ubrugte og i samme stand som ved modtagelsen. Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre købsbeløbet til din konto. Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort som varerne er blevet købt med. Dette er for at undgå ulovlig brug af stjålne kreditkort. Husk at vedlægge registrerings- og kontonummer til evt. bankoverførsel. Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for at varen er afsendt. Returnering af varer står for egen regning.
Rabatkoder
Alle nye kunder får en rabatkode på 10 % på første køb ved sign-up til nyhedsbrev.
OBS: Det er dit ansvar som kunde, at husk din personlige rabatkode.
Alle rabatkoder gælder ikke på vores lux vintage bags og -accessories.
Rabatkoder gælder ikke på i forvejen nedsatte varer.
Er min ordre blevet sendt?
Når din ordre er blevet behandlet og sendt fra vores lager, får du en bekræftelse på din mail om, at den er blevet sendt. Derudover modtager du et track & trace nummer, så du kan spore din pakke.
Kan jeg ændre i min ordre?
Når du modtager din ordrebekræftelse, er det ikke længere muligt at ændre i ordren.
Er min ordre blevet sendt?
Når din ordre er blevet behandlet og sendt fra vores lager, får du en bekræftelse på din mail om, at den er blevet sendt. Derudover modtager du et track & trace nummer, så du kan spore din pakke.
Keditkort/dankort
Vælg det kredit-/hævekort, som du ønsker at betale med i kassen, og indtast den nødvendige information. Der vil ikke blive lagt yderligere omkostninger til købsprisen udover fragtomkostninger.
Mobilepay/paypal
Hos Tiffany tilbyder vi dig, at du kan betale med Mobilepay. Ønsker du dette, skal du vælge Mobile-Pay ved checkout. Når betalingen er godkendt i Mobilepay, bliver beløbet bliver trukket, så snart ordren er sendt fra os.
Hos Tiffany kan du også klare din betaling via Paypal.
Tilgodebevis og gavekort
Har du købt et gavekort i vores butik, kan kortet kun bruges i butikken.
Har du købt et gavekort på vores webshop, kan kortet kun benyttes på webshoppen.
Tilgodebevis udskrives i butikken og kan kun benyttes i vores butik.
Pengene kan ikke refunderes på hverken gavekort eller tilgodebevis.
Hvordan og hvornår bliver min penge refunderet?
Når du shopper på Tiffany.dk, har du mulighed for at bytte dine købte varer, hvis de mod forventning ikke skulle leve op til dine ønsker. Du kan via dette link https://www.tiffany.dk/retur/ læse mere om vores returregler, samt købe et online returlabel, som du blot skal sætte på din pakke og aflevere den ved en pakkeshop.
Når vi har modtaget din pakke, går vi i gang med at behandle din ordre og pengene vil blive tilbageført hurtigst muligt på samme betalingskort, som du brugte til købet.
Hvad hvis jeg får et nyt telefonnummer i den tid, jeg venter på en refundering på mobilepay?
Hvis du har fået nyt mobilnummer, men ved, at du har en igangværende returnering, bedes du hurtigst muligt kontakte os, så vi kan få overført beløbet til den rigtige konto. Du bedes ringe eller skrive til os, så vi kan få dine kontooplysninger, og derefter tilbageføre beløbet.
Ring til os: +45 98123038
Skriv til os: info@tiffnay.dk
Lux Vintage Bags
Vores tasker er alle i AA, A og AB kvalitet, for at sikre jer de bedste produkter, hvor AA rangeres som værende den bedste kvalitet.
Taskerne vil være tilgængelige både i vores butik på Bispensgade 6 og på vores hjemmeside www.Tiffany.dk. Her kan du kan gå på opdagelse og forelske dig i mærker som Chanel, Louis Vuitton, Balenciaga, Céline.
Mission
Vores mission er at skabe muligheden for at personliggøre sit look, samtidigt med at du som kunde, med ro i maven, kan tage den rigtige beslutning inden du køber en vintage taske.
Bestillinger
Vi har muligheden for bestillinger af specifikke tasker, for at give dig det look du går og drømmer om.
Kontakt enten vores butik i Aalborg eller skriv til Nadja på info@tiffany.dk. Vi vil prøve at skaffe tasken inden for 2-4 uger.
Sikkerhed
For jeres sikkerhed vil der være vedlagt et cerfitikat der garanterer 100% autenticitet på alle vores tasker.
Skal du retunere en købt vintage taske, henviser vi til vores generelle handelsbetingelser.
*Vores 10% rabatkode til nye kunder, er ikke gældende ved køb af en vintage taske.
**Vores 10 % rabatkode til medlemmer gælder ikke på vintage tasker
Om os
Tiffany er en familieejet butik og webshop, som blev etableret i Aalborg i 1989 af tidligere ejer Poul Erik Ibsen. Senere overtog datteren Kristine Ibsen butikken og har senere hen startet webshoppen Tiffany.dk samt virksomhedens eget brand, der producerer tøj i mange skønne kvaliteter, herunder bl.a hør.
Butikken og webshoppen rummer den nyeste og lækrest mode, samt venlig og kompetent personale. Seneste skud på stammen er søster butikken i Hjørring, som åbnede sine døre for første gang i 2017.